
和泉聖書教会~Room of Izumi Bible Church ~

私たち和泉聖書教会は、聖書の言葉を正しく理解し、信仰に励んでいるプロテスタント教会です!こちらではインターネット奉仕係担当の信徒が次回礼拝予告やイベントの告知、コラムの掲載をしています‼

クリスチャン・ロックを味わう―Zach Williams - Chain Breaker―

コラム

youtu.be

 

Verse 1
If you've been walking the same old road for miles and miles
もし君がずっと同じ、いつもの道を歩いているなら
If you've been hearing the same old voice tell the same old lies
代わり映えない声を聞き続けているなら
If you're trying to fill the same old holes inside
古びた独房の中で満たされようとするなら
There's a better life, there's a better life
もっと良い生き方があるんだ、もっと良い人生があるんだ
 
Chorus 1
If you've got pain, He's a pain taker
もし君が苦しいなら、かれが取り除いてくれる
If you feel lost, He's a way maker
迷っているなら、道を用意してくれる
If you need freedom or saving, He's a prison shaking Savior
自由や救いが必要なら、監獄を揺るがす救世主さ
If you got chains, He's a chain breaker
もし君が鎖にしばられているなら、かれは打ち砕いてくれる
 
Verse 2
We've all searched for the light of day in the dead of night
ぼくたちはみんな、真夜中に日の光を探してたんだ
We've all found ourselves worn out from the same old fight
過去の闘いでぼろぼろの自分自身を見つけたんだ
We've all run to things we know just ain't right
みんな間違った方向に助けを求めている
There's a better life, there's a better life
 もっと良い生き方があるんだ、もっと良い人生があるんだ
 
Chorus 1
If you've got pain, He's a pain taker
もし君が苦しいなら、かれが取り除いてくれる
If you feel lost, He's a way maker
迷っているなら、道を用意してくれる
If you need freedom or saving, He's a prison shaking Savior
自由や救いが必要なら、監獄を揺るがす救世主さ
If you got chains, He's a chain breaker
もし君が鎖にしばられているなら、かれは打ち砕いてくれる
 
Bridge 1
If you believe it, if you receive it
もし君が信じるなら、受け入れるなら
If you can feel it, somebody testify
感じているなら、かれが証するさ
 
Bridge 2
If you believe it, if you receive it
もし君が信じるなら、受け入れるなら
If you can feel it, somebody testify, testify
感じているなら、かれが証するさ
 
Chorus 2
If you've got pain, He's a pain taker
もし君が苦しいなら、かれが取り除いてくれる
If you feel lost, He's a way maker
迷っているなら、道を用意してくれる
If you need freedom or saving, He's a prison shaking Savior
自由や救いが必要なら、監獄を揺るがす救世主さ
If you got chains, He's a chain breaker
もし君が鎖にしばられているなら、かれは打ち砕いてくれる
 
Tag
If you need freedom or saving,
自由や救いが必要なら、
He's a prison shaking Savior
監獄から逃がしてくれる救世主さ
If you got chains, He's a chain breaker
もし君が鎖にしばられているなら、かれは打ち砕いてくれる
 
――――――――――――――――――――――――――
 
prisonは負の自分自身のことですね。
それをイエス様は根底から良い意味でかき乱してくれます。
みんなそれぞれ悩みをかかえ、それを堅い鎖でしばってしまいます。
これでは悪循環です。
それを壊してくれるのがイエス様です。
苦しいなら、よりそって取り除いてくれる
道に迷っているなら、正しい方向を示してくれる
求めるなら、自由や救いを与えてくれる救世主です。
アーメン!